Структура

ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ

Загальні збори членів

Правління

Голова

Наглядова рада

Загальні збори членів

Правління

Голова

Наглядова рада

Загальні збори членів НАПА


До виключної компетенції Загальних зборів належить:

1. Визначення основних напрямків діяльності Організації, затвердження її планів та звітів про їх виконання

2. Внесення і затвердження змін до установчих документів Організації, відомостей про Організацію

3. Затвердження зразків печаток, штампів, символіки та інших зразків реквізитів Організації

4.  Прийняття рішення про припинення діяльності Організації

5.  Обрання ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу

6. Обрання Правління Організації та відкликання Правління, або окремих членів Правління

7.  Обрання та відкликання Голови Організації

8. Визначення порядку та способів реалізації права власності на майно та активи Організації та здійснення контролю за реалізацією права.

Правління


До компетенції Правління відноситься:

1. Організація виконання рішень Загальних зборів

2. Скликання Загальних зборів та формування їх порядку денного, підготовка матеріалів з питань порядку денного, попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції зборів та підготовка проєктів рішень з цих питань до зборів

3. Підготовка та подання рекомендацій Загальним зборам щодо визначення основних напрямків діяльності Організації затвердження планів і звітів про їх виконання, інших пропозицій з питань діяльності Організації

4. Затвердження поточних планів діяльності Організації та заходів, необхідних для їх виконання

5. Здійснення окремих функцій щодо управління майном за рішенням Загальних зборів членів Організації

6. Підготовка річних звітів з діяльності Організації, в тому числі про залучення і використання коштів і майна Організації; звітів з виконання програм та проєктів Організації та подає їх на затвердження Загальних зборів 

Голова

Голова Організації

1. Діє від імені Організації без довіреності та представляє Організацію у її стосунках з іншими особами

2. Видає накази, розпорядження, інші внутрішні нормативні акти та документи Організації

3. Організовує документообіг, діловодство, ведення бухгалтерського обліку та звітності Організації

4. Здійснює прийняття, переведення на іншу роботу, відсторонення від неї та звільнення працівників Організації, застосовує до них заходи заохочення та стягнення, затверджує посадові обов’язки працівників Організації

5. Виступає розпорядником коштів та майна Організації, укладає та підписує від імені Організації господарські та інші договори, контракти, видає довіреності на право вчинення дій та представництва від імені Організації

6. Організовує підготовку засідання Правління

7. Вирішує інші питання діяльності Організації відповідно до мети й основних завдань її діяльності.

8. Звітує про свою роботу та роботу Правління перед Загальними зборами Організації на чергових Загальних Зборах

Наглядова рада

До повноважень Наглядової ради належать:



Статут 0712 2020.pdf